אייכלר בריאיון תוקפני: "סמוטריץ' רוצה להחריב את עולם התורה"

אסתי פלד No Comments on אייכלר בריאיון תוקפני: "סמוטריץ' רוצה להחריב את עולם התורה"

ח"כ ישראל אייכלר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את הפסילה של עבאס ומאשים קשות את בצלאל סמוטריץ'. אייכלר הבהיר כי הכישלון של השמאל מתחיל לכרסם גם בימין, "היום בנט וסער אומרים שהם "ימין" אבל רק לא ביבי. כולם רוצים להיות ראשים, זה הסיבה שהשמאל תמיד נכשל"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף את יו"ר הציונות הדתית בחריפות רבה ואמר, "סמוטריץ' רוצה להחריב את עולם התורה. לפיד רוצה לעקור אותנו מהשורש, לכן לא נשב איתו". אייכלר הסביר את המבחן של עבאס, "אם עבאס יתחיל אחרי שנקים איתו ממשלה להתבטא בעד טרור, נחשוב אז. ביבי אשם בזה שאנחנו צריכים את עבאס".

אייכלר מנתח את הכישלון של השמאל שהולך וזולג לימין, "תמיד יש אנשים עם אידאולוגיה ויש בלי. את שלנו קובעים גדולי ישראל. אני זוכר עוד מבגין שלא יושב עם השמאל למשל. היום בנט וסער אומרים שהם "ימין" אבל רק לא ביבי. כולם רוצים להיות ראשים, זה הסיבה שהשמאל תמיד נכשל, כי הם רצו להיות ראשים".

אייכלר הוסיף כי צריך ללמוד מההתנהלות של עבאס, "האליטה פה שולטת, ואנחנו והערבים לא מקבלים כלום. צריך ללמוד מהמעשיות של עבאס. אם נתניהו יחליט שהוא מוכן לתת לגנץ את הרוטציה או לבנט, אנחנו לא קובעים מי יהיה הרוה"מ, לא משנה לנו מי זה".

אייכלר הוסיף והחמיא לעבאס, "עבאס מתנהג הכי חכם מכולם, הוא הגיע למסקנה שהוא לא רוצה נאומים, ולכן הקימו לו וועדת ערבים שתטפל בכל עניני החברה שלו".

 



0 תגובות